zaterdag, november 25, 2006

veel weinig, weinig veel

Beste atv,

Van een regionale zender van jullie formaat had ik beter verwacht. Ik heb het dan vooral over de vorm van deze mail. De interpunctie klopt niet, de zinsbouw schort, pleonasmes allerhande ('ook' en 'weer'). Moet men dan zo weinig taalvaardig zijn om in de media aan de slag te kunnen. Winnen, zegt u? Gratis?
Werken, verdorie, geef me werk, dan kan ik daarna genieten van mijn welverdiende rust en tevreden meegenieten van dit goedbestede menselijke kapitaal.

Met vriendelijke groeten,
de Luidspreker!

--- info@atv.be wrote:

From: "www.atv.be"
To: info(at)luidspreker
Subject: Bericht van www.atv.be
Date: Fri, 24 Nov 2006 15:29:26 +0100







ATV Nieuwsbrief
24-11-2006



Geluk zit vanaf nu in een klein doosje...

Een doosje met daarin een Relax - geschenkbon van atv.

Atv lanceert op 25 november 3 verschillende Relax-geschenkbonnen .. Pure verwennerij

in 3 categorien, nl gastronomie, beauty en wellness en cultuur.

Relax , het lifestyle magazine van atv, brengt reeds 7 jaar , week na week leuke restaurants

en weldoende beauty of wellness arrangementen in beeld.

Telkens unieke belevenissen , waar kwaliteit en verwennerij centraal staan.

Atv selecteerde 16 restaurants en 10 beauty- en wellnesscentra en vult dit nu aan met

het belangrijkste cultuuraanbod in Antwerpen .

Ontdek hier alles over op www.relaxgeschenkbon.be of RELAXGESCHENKBON
Ook deze week weer massa's tickets te winnen
o.a. voor CLOUSEAU, CHRISTINA AGUILERA, BEJART... Doe mee en win!



www.atv.be


Als je niet langer onze mailings wenst te ontvangen, klik dan hier.

Geen opmerkingen: